Film korporacyjny: Jak go stworzyć, by ludzie chcieli go oglądać?

Film korporacyjny w powszechnym rozumieniu kojarzy się po prostu z reklamą, jednak nie jest nią w sensie dosłownym. Wideo tego typu ma oczywiście na celu promocję firmy i wzmacnia jej wizerunek, ale skupia się na zaprezentowaniu jej “od kuchni” – atmosfery i kultury organizacyjnej, jaka w niej panuje, relacji społecznych między pracownikami, wyznawanych wartości i realizowanej misji. Z tego też powodu film korporacyjny bezpośrednio wiąże się z employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku firmy jako pracodawcy na rynku.

Czytaj dalej

Film korporacyjny: Jak go stworzyć, by ludzie chcieli go oglądać?
5 (100%) 2 votes

Film biznesowy – AV System Kraków

Film promocyjny zrealizowany na zlecenie AVSystem – dynamicznej firmy zajmującej się tworzeniem oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych w Krakowie.

Film biznesowy – AV System Kraków
5 (100%) 3 votes

Film korporacyjny – Orbitvu dla BATA – Kraków

Z przyjemnością chwalimy się najnowszą realizacją KRK Studio. Video case study przedstawiające efekty współpracy dwóch firm: Orbitvu – firmy produkującej sprzęt do fotografii 360° oraz BATA – znanego producenta obuwia. Zapraszamy do oglądania!

Oceń tą stronę

Carrefour Polska – z sercem do Klienta

W grupie siła!

Projekt „Z sercem do Klienta” i jeden z wewnętrznych filmów korporacyjnych zrealizowany dla Carrefour Polska przez Timelapse Media​ przy współpracy z KRK Studio.
Zdjęcia: Timelapse Media, KRK Studio
Montaż: Timelapse Media

 

 

Carrefour Polska – z sercem do Klienta
5 (100%) 3 votes